سفارش تبلیغ
صبا ویژن

kharide sharje hamrahe aval

خرید شارژ           همراه اول

 

وی با بیان اینکه kharide sharje hamrahe aval در حال حاضر نرخ تماس‌های خروجی به مقصد ایران از ترکیه 36535 ریال به ازای هر دقیقه می‌باشد، توصیه کرد: مشترکان ارتباطات بین‌الملل خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که بیشتر تماس‌ها از نوع دریافتی باشد.
در این مراسم که روز پنج‌شنبه یکم بهمن ماه در سالن همایش شماره یک نمایشگاه بین‌المللی با سخنرانی رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع kharide sharje hamrahe aval و معادن تهران برگزار شد از برندهای برتر ایرانی تقدیر شد.
وی افزود: هم‌اکنون سه اپراتور در کشور ترکیه طرف ‌قرارداد رومینگ با ما هستند که کاهش نرخ تماس‌های دریافتی فقط با ترکسل انجام شده است که در آینده نزدیک پس از نهایی شدن مذاکرات با سایر اپراتورها اخبار کاهش تعرفه رومینگ به اطلاع مشترکین خواهد kharide sharje hamrahe aval رسید.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت ارتباطات‌سیار ایران در مراسم ویژه اولین طرح ملی ارزیابی برند و تجلیل از برندهای ایرانی، "همراه اول" بعنوان «برترین برند صنعت kharide sharje hamrahe aval ارتباطات کشور» شناخته و مفتخر به درجه اشتهار در برند سازی شد.
مراه‌اول پس از کسب عنوان "برترین برند صنعت ارتباطات کشور" در دومین جشنواره بین‌المللی انتخاب یکصد برند برتر ایران، لوح و تندیس اولین طرح ملی ارزیابی برند kharide sharje hamrahe aval و تجلیل از برندهای ایرانی را نیز دریافت کرد.
مهندس عطوفی معاون kharide sharje hamrahe aval بازاریابی و امور مشتریان همراه اول در یک نشست خبری به تشریح طرح "همراه فجر" پرداخت
مهندس عباس لطفعلیان مدیرکل دفتر روابط بین اپراتورهای همراه‌اول در گفت و گو با واحد خبر روابط‌عمومی شرکت ارتباطات‌سیار ایران اعلام کرد: پس kharide sharje hamrahe aval از کاهش 68 درصدی تعرفه تماس‌های دریافتی در شبکه اپراتور اتصالات امارات، با رایزنی‌های انجام شده، از تاریخ سی‌اُم دیماه تماس‌های دریافتی در شبکه اپراتور ترکسل ترکیه نیز با کاهش 85 درصدی روبرو شد. یعنی مشترکان همراه‌اول در ترکیه که از شبکه ترکسل تماس دریافتی داشته باشند از این به بعد به جای 11818 ریال 1669 ریال می‌پردازند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مهندس عطوفی در این نشست اهداف جشنواره مشترکان خوش حساب همراه اول را آموزش پرداخت به موقع صورتحساب و ترویج فرهنگ پرداخت غیرحضوری دانست و با اشاره به جوایز طرح "همراه فجر" kharide sharje hamrahe aval گفت : جوایز این طرح به برندگان خوش حساب دوره پنجم صورتحساب ها (1/9/88 الی 1/11/88) تعلق می گیرد که عبارت است از یک فقره کمک هزینه خرید مسکن به ارزش یک میلیارد ریال، 10 دستگاه خودرو سورن، 100 دستگاه خودرو پراید، 1000 دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه سیم کارت اعتباری که 10 دستگاه خودرو سورن ویژه پرداخت کنندگان غیرحضوری و بقیه جوایز به همه پرداخت کنندگان چه حضوری و چه غیرحضوری شامل می شود.
گفتنی است همراه‌اول در دومین جشنواره بین‌المللی انتخاب یکصد برند برتر ایران نیز که kharide sharje hamrahe aval 23 آذرماه برگزار گردید بعنوان برترین برند در حوزه ارتباطات شناخته شده بود.مدیرکل دفتر روابط بین اپراتورهای همراه‌اول از کاهش 85 درصدی تعرفه تماس‌های دریافتی در شبکه اپراتور ترکسل ترکیه خبرداد.