sharje hamrahe aval

خرید شارژ             همراه اول

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت جیرینگ، جشنواره وب ایران که هرساله به معرفی سایت های sharje hamrahe aval برتر در گروه های مختلف می پردازد امسال نیز شاهد رقابت بیش از 6000 وبسایت در 54 گروه بود.
وی ادامه داد: در مورد شرکت تهیه و تولید مواد معدنی با توجه به ابهامات موجود در زمینه مالکیت معادن و نیز مباحث مربوط به sharje hamrahe aval معادن انتقال یافته از این شرکت به ایمیدرو، هیات پذیرش با ورود شرکت یاد شده به بورس اوراق بهادار تهران موافقت نکرد.
درگاهی اظهار داشت: در ادامه این جلسه هیات پذیرش با ورود شرکت سرمایه‌گذاری sharje hamrahe aval مس سرچشمه از طریق طرح درخواست مجدد پذیرش در بازار فرابورس ایران موافقت کرد.
در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، از تلاشهای ارزشمند و سازنده جنابعالی و پرسنل آن واحد(به عنوان اپراتور برتر در حمایت از تولید ملی) در جهت اعتلای sharje hamrahe aval تولید و نیز حمایت ملی قدردانی نموده و این لوح را به منظور سپاس تقدیم می نمائیم.
وی با اشاره به اینکه جلسه امروز یک‌شنبه مورخ 29/11/1391 هیات پذیرش بورس اوراق‌بهادار مطرح شد یادآور شد در این جلسه sharje hamrahe aval درخواست پذیرش دو شرکت سرمایه‌گذاری مس ‌سرچشمه و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و نیز درخواست انتقال شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) از بازار فرابورس به بازار بورس اوراق بهادار مطرح و بررسی شد.
جشنواره وب سایت های ایران از sharje hamrahe aval معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون پنج دوره آن از سال 1387 با همکاری مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.
بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور علیرضا شجاعی معاون برنامه ریزی، توسعه و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسین گروسی رئیس فراکسیون تولید ملی مجلس، مدیران سازمان استاندارد، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران اقتصادی کشور برگزار شد، در بخش اپراتوری تلفن همراه، از همراه اول به عنوان اپراتور برتر در حمایت از تولید ملی تقدیر و لوح و نشان ویژه جشنواره به این اپراتور اعطا شد sharje hamrahe aval .
در پنجمین جشنواره وب ایران، وبسایت جیرینگ به عنوان بهترین وبسایت سرویس مالی sharje hamrahe aval و پرداخت انتخاب شد.
مدیریت پذیرش بورس یادآور شد: در جلسه امروز هیات پذیرش گزارش بورس اوراق بهادار تهران در مورد حذف شش شرکت از فهرست نرخ‌های بورس اوراق بهادار نیز مطرح شد و حذف و انتقال آنها به بازار پایه فرابورس، مورد تایید هیات پذیرش قرار گرفت. در این مورد مقرر شد طی مکاتبه مدیریت امور ناشران با شرکت‌های یاد شده، در فرصت زمانی مشخصی که در نامه اطلاع داده می‌شود از آنها توضیحات مربوطه اخذ و نسبت به حذف قطعی آنها اقدام شود.طی مراسمی از همراه اول به عنوان اپراتور برتر sharje hamrahe aval در حمایت از تولید ملی تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در اولین جشنواره نشان حمایت ملی(ساخت ایران) sharje hamrahe aval که عصر روز چهارشنبه 25 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد از شرکت ها و واحدهای حامی تولید ملی تقدیر شد.
وبسایت جیرینگ در این sharje hamrahe aval جشنواره در سه گروه «بهترین وبسایت سرویس های مالی و پرداخت»، «بهترین ساختار سایت» و «طراحی بهترین صفحه اصلی» کاندیدای دریافت جایزه بود که درنهایت توانست تندیس بهترین وبسایت سرویس مالی و پرداخت را دریافت نماید.
هیات پذیرش با بررسی sharje hamrahe aval مستندات مربوط به شرکت ارتباطات سیارایران با پذیرش این شرکت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس به شرط تکمیل افشای اطلاعات در سامانه کدال موافقت کرد.
یکشنبه 29/ 11/ 1391 - اسماعیل درگاهی مدیریت پذیرش شرکت بورس ضمن بیان این مطلب افزود: هیات پذیرش با بررسی مستندات مربوط به شرکت ارتباطات سیارایران با پذیرش شرکت یاد شده در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران به شرط تکمیل افشای اطلاعات در سامانه کدال طبق دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات ناشران بورسی و نیز تامین sharje hamrahe aval درصد سهام شناور آزاد الزامی به میزان حداقل تابلو بازار دوم معادل 10 درصد موافقت کرد.